Iedereen heeft dromen. En soms is het goed om deze dromen eens op papier te zetten. Om duidelijk te hebben hoe jij deze dromen tot werkelijkheid gaat brengen. Door ze te delen kunnen anderen jouw misschien helpen om deze droom in vervulling te brengen.

Ook ik heb dromen. Privé maar ook zakelijk. De afgelopen jaren zat ik privé gezien eigenlijk in een soort rollercoaster. Binnen 3 jaar tijd hebben mijn man en ik een huis gebouwd, zijn we getrouwd en hebben we een mooie dochter gekregen. Eigenlijk een bizarre tijd. We genieten volop van al het moois wat we hebben en maken weer dromen over de toekomst. Een hok op de tuin met wat beesten is ons volgende object. Maar de schapen lopen er al en er komen een paar konijntjes aan.

Zakelijke dromen

Nu het privé weer wat rustiger is is het tijd om te kijken wat ik met mijn werk wil. De afgelopen jaren ging dit een beetje op de automatische piloot. Tijd om iets groots aan te pakken was er niet. Daarom doe ik dat nu. Ik merkte dat ik niet helemaal happy was met dat wat ik deed. Daarom verlegde ik mijn focus en ging ik de doelgroep bepalen waar ik het liefst voor werk.

Maar wat is mijn droom nu..

Mijn website staat. Ik ben actief op Facebook en mensen zien mij steeds vaker voorbij komen op Instagram. Ik ben bezig om vrouwelijke ondernemers die werken in de sport, voeding en gezondheid te vertellen dat ik hen kan helpen met hun online zichtbaarheid.

Mijn droom is om de expert hierin te worden en een begrip te worden bij onderneemsters zoals diëtisten, gewichtsconsulenten, lifestylecoaches, personal trainers, fitnesscoaches, bewegingscoach, verloskundigen, babyconsulentes en fysiotherapeuten. Zij doen zulk gaaf werk. Ze helpen mensen om fitter te zijn, gezonder te leven, de gezondheid in de gaten te houden of nieuwe ouders te begeleiden. Dat mag iedereen weten. 

Deze onderneemsters wil ik met mijn communicatie bereiken. Ik wil een community oprichten waar ze terecht kunnen voor vragen. Bijvoorbeeld een besloten Facebook groep speciaal voor mijn ideale klant. Kennis delen is zo mooi, dat wil ik daar doen.

Het organiseren van een evenement

Een stap verder is het organiseren van een evenement voor deze groep ondernemers. Een dag waarbij we samen zijn. Een dag waar ik hen inspireer over Online Zichtbaarheid  maar waar ook andere experts hun kennis delen. Een videograaf die alle in’s en out’s over video geeft en een fotografe die vertelt hoe belangrijk beeld is. En van iedereen wordt foto’s gemaakt die gebruikt kunnen worden voor de website en/of sociale media.

Nu ik dit zo op papier zet sta ik te popelen om dit ook te kunnen organiseren. Heb je interesse? Leuk! Meld het me. Misschien kan dit op korte tijd wel gerealiseerd worden.

Lezingen en workshops

Een andere droom van me is om te spreken voor groepen en workshops te geven. Om hen te vertellen hoe belangrijk zichtbaarheid is. Bijvoorbeeld bij netwerkverenigingen of bij een opleiding over sport, voeding en gezondheid. Grote kans dat er een minor over ondernemen gaat. Wat is het dan gaaf om studenten hierin te kunnen begeleiden.

Help jij me mee om deze dromen werkelijk te maken? Ben jij mijn ideale klant of ken jij iemand die tot mijn ideale klant hoort? Maak kennis met me. Lees bijvoorbeeld mijn e-book of neem eens contact met me op voor een gesprek. Vind ik altijd leuk.

Of zit jij bij een ondernemersvereniging en is zichtbaarheid hét onderwerp waar jullie het graag eens over willen hebben? Dan hebben wij een deal. Mail (info@herderbeeldentekst.nl) of bel (06-30774601) me, ik sta er voor open.

zichtbaarheidschecklist

Wil jij meer zichtbaarheid voor meer succes?

Download dan DE zichtbaarheidschecklist die jou gaat helpen naar meer resultaat.

Je leert onder andere:

* Waarom online zichtbaarheid zo belangrijk is
* Dat jouw verhaal goed waard is en hoe je deze ontdekt
* Hoe jij je angsten om zichtbaar te zijn onder ogen kunt komen
Welke concrete acties te kunt maken om zichtbaar te zijn

De aanvraag van de zichtbaarheidschecklist is gelukt!